Nejčastější dotazy

1) Proč nakoupit zrovna u Vás?

Jsme internetový obchod, který se specializuje na prodej sběratelských modelů bojové techniky.
Víme co prodáváme a rádi Vám pomůžeme při výběru zboží.
Jsme pyšní na to, že prodáváme za opravdu nízké ceny - neustále monitorujeme konkurenci a snažíme se zajistit co nejvýhodnější ceny pro Vás!
Převážnou část zboží máme skladem - můžeme tak ihned pracovat na expedici a Vy máte zboží dříve doma.

2) Máte zboží skutečně skladem?

Víme že na dostatečné skladové zásobě a rychlé expedici internetový obchod stojí a padá a proto Vám můžeme nabídnout převážnou většinu našeho zboží neustále skladem. Držíme velkou skladovou zásobu nejen na "rychloobrátkové" zboží. Pouze u zboží, které je svým způsobem zaměřeno na užší skupinu uživatelů /např. letouny v kořistní kamufláži/, ihned po Vaší objednávce zajistíme u našich dodavatelů. Tento proces znamená obvykle jeden pracovní den navíc oproti běžné objednávce. Zboží které by nebylo skladem ani u našich dodavatelů automaticky stahujeme z internetové nabídky - věříme, že tímto opatřením dojde k oboustranné spokojenosti.

3) Musím se při nákupu registrovat?


Víme že někomu registrace při objednávání vadí a proto nabízíme i nákup bez registrace.
Naproti tomu je třeba říct že s registrací získáte několik výhod, které jako neregistrovaný kupuící mít nebudete. Při opakovaném nákupu již nemusíte vypisovat dodací údaje. Po přihlášení můžete sledovat stav vyřizování své objednávky.
Chci se zaregistrovat

4) Kdy zboží dostanu?


Díky velké skladové zásobě jsme zboží schopni expedovat do 2 pracovních dnů po přijaté objednávce. Celková doba dodání se pak dále odvíjí od zvoleného druhu dopravy. Při platbě na dobírku a s využitím České pošty nebo kurýrní služby InTime tak můžete mít zboží maximálně třetí den po objednávce!
Chci vědět více o dopravě a platbách

5) Jak za zboží zaplatím?

Zaplatit můžete předem bankovním převodem, nebo tzv. dobírkou hotově při převzetí zboží. Obě možnosti mají své výhody i nevýhody. Platba převodem je levnější, ale obvykle to zdrží odeslání zboží o cca 1 den - čekáme než nám banka převede peníze. U dobírky je naopak menší nevýhoda nutnost příplatku - tuto částku účtujeme dle ceníku dopravce.

6) Je možné vrátit koupené zboží?


Víme, že nakupování na internetu je trochu obtížnější oproti reálnému vyzkoušení v kamenném obchodě. Z tohoto důvodu nabízíme možnost bezplatně vrátit zboží 14 dnů od koupě.
Více informací k tomuto tématu naleznete v obchodních podmínkách.
Chci se dozvědět více

7) Mohu nějak sledovat proces vyřizování mé objednávky a pohyb balíku.

Proces vyřizování objednávky je uživatelsky hodně jednoduchý. Vaši objednávku začneme zpracovávat v ten samý pracovní den, kdy jste ji k nám odeslali. Bezprostředně před odesláním zboží zvoleným dopravcem Vám zavoláme, abychom Vám tuto skutečnost sdělili. Vždy tak víte, kdy můžete očekávat zboží!

Pokud chcete sledovat pohyb zásilky poté co jsme ji předali dopravci, napište si o číslo balíku.
Pomocí něj můžete sami zjistit kde se Vaše zásilka nachází.

Nástroj na sledování zásilky společnosti Česká Pošta:
Chci sledovat pohyb zásilky

Nástroj na sledování zásilek společnosti GLS:
Chci sledovat pohyb zásilky

Nástroj na sledování zásilek společnosti Uloženka:
Chci sledovat pohyb zásilky



8) V čem zboží posíláte?

Dbáme i na maličkosti a narozdíl od mnohých e-shopů si zakládáme na pečlivém zabalení, tak aby zboží bez problémů vydrželo zacházení dopravce a bylo na úrovni. Používáme zejména nové krabice, které podle obsahu a velikosti modelu vyplňujeme polystyrenovými tělísky Flo-Pak, nebo kartonem. Balné je již započítáno do ceny poštovného.

9) Posíláte zboží také na Slovensko?


Zboží je možné posílat i na Slovensko. Je nutné tuto volbu vybrat při dokončování objednávky. Zboží je možné zaplatit dobírkou, nebo předem na náš slovenský účet.
Chci se dozvědět více

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.